www.definem.com define sitesi

Web sitesi domain ücreti ödenmediğinden aşağıdaki not sitede mevcut..

30 aydan beri odeme yapilmayan bu site Turk kanunlarina gore haciz islemine tabi tutulacagi sirada, dikkatimizi ceken bir unsur soyle gozumuze takilmistir.

Site sahibinin Turkiye vatandasi olmamasi, sitenin fiziksel konumunun Turkiye sinirlari icerisinde olmamasi, site sahibinin aklen dengesiz bulunmasi sebebi ile malesef bu site Turkiye kanunlarinin yetkisi disindadir.

Ancak bilindigi gibi Turk halkinin eli her yere yetistiginden (Lutfen mehter marsini ekleyiniz), bu site gecici olarak durdurulmustur. Detayli bilgiler bugun, yarin burada yayinlanacaktir. Web siteleri, sitenin bulundugu serverin vede domainin ucretini odeyen sahislarin ismi uzerinedir. Yani tek degisen sey, para odemedigi halde, site uzerinde hak sahibi edinen ve ucret talep eden kisi oldugunu sanan ziyaretcilerimiz uyandirilmistir.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

YAZAN>OSMAN NACİ KANAT//NACİBABA.COM SİTESİ SAHİBİ ADINA/gelibolu/çanakkale

ŞİMDİ BU HACİZ KARARINI ALDIRAN KİŞİ KİŞİLER VE O BAŞLIKTAKİ YAZINIZ HAKKINDAKİ BENİM ŞAHSİ DÜŞÜNCELERİM ................................ONK..

ŞİMDİ ARKADAŞ (İSMİNİZİ BİLMEDİĞİM İÇİN HİTAP ŞEKLİM BU ŞEKİL OLUCAKTIR)
NE OLMUŞSSA OLMUŞTUR İNSANIZ İNSAN HAYATI BOYUNCA HATALARA AÇIK BİR VARLIKTIR HATASIZ İNSAN DA OLMAZ DÜŞÜNÜLEMEZDE ZATEN YALNIZ HERHANGİ BİR MESELE VE MEVZUU VARSA BUNUN İŞLEMİ YAPILIR SADECENE YOK KALKIP DA [ BU SİTE ARTIK BİR DEDEKORKUT MASALI OLMUŞTUR ] İKİNCİSİ DE MEHTER MARŞIYLEN VS VS GİBİ YAKIŞIKSIZ KELİMELER TOPLUMU DÜŞÜNDÜRÜR BU KELİMELİRİN SAHİPLERİNE KARŞIN VECDİ ÇOBAN NIN AKLINDAN ZORU DA OLMAYAN NORMAL BİR KİŞİLİKTE DİR OLMASA ZATEN DEVLET DAİRESİNDE İŞİ OLMAZ DEĞİLMİ TÜRK HALKININ ELİ HER YERE UZANIR EVET UZANSIN DA BÖYLE ÇİRKİN YAKIŞTIRMALAR YAPILMASIN ÇOBAN BENİM HİÇBİŞİM OLMAZ ONUN AVUKATI DA DEĞİLİM AMA SÖZLER YANLIŞTIR VE SÖYLENEN TARİHLER ÇOOK GERİLERDE DE KALDIĞINDAN HALEN NE OLDUĞU HAKKINDA BU YAZIDAN BAŞKA BİR AÇIKLAMA DA YAPILMIŞ DEĞİLDİR HAVADA ASILI ŞEKİL BIRAKILMIŞTIR SONUCU NEDİR BU İŞİN NE OLDU LAFA GELİNCE Bİ TON LAF MEVCUTTA SONUÇ NEDİR SONRA BUGÜN BU İŞ ÇOBANA OLMUŞ YARIN SİZE OLMUYACAĞI NE MALÜMDÜR DEĞİLMİ VEYA BANA VEYA BİR BAŞKASINA DOĞRUMUDUR???

BU SİTEDE BİNLERCE KİŞİ VARDI VE BİR TANESİ DE BURAYA HİÇBİR YORUM YAZMADI NİYE YAZMIYORLAR ACABA BUNU DA DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ SEBEBİ DE YUKARDA YAZDIĞIM YAKIŞIKSIZ KELİMELER DİR VE SİZİ HİÇBİRKİMSE MUHATTAB ALMAMAKTADIR TEK BEN ALIYORUM VE GEREKLİ OLANI DA SİZE BURDAN İLETİYORUM BENİM SİZE TEK TAVSİYEM O YAZIYI KALDIRIP DAHA AKILCIL KİŞİLERE YAKIŞAN BİR USLÜPTE BİR YAZI YAZMANIZDIR TERCİH TABİKİ SİZİNDİR ONA KARIŞILMAZ AMA YAKIŞAN DA MAALESEF SÖYLEDİĞİM GİBİDİR SONRA 30 AY GİBİ BİR ZAMANDAN BAHSEDİYORSUNUZ NASIL BİR ŞİRKETMİŞKİ O BU KADAR ZAMAN GEÇİRİYOR YAA ARKADAŞ 2 Cİ GÜNÜ KESİYORLAR SİTENİ ÖDEMEDİNMİ BEN DE UNUTTUM BENİMKİ DE ERTESİ GÜNÜ KESİLDİ HEMEN ÖDEDİM AÇILDI 40 TL GİBİ BİR RAKKAM VE YURT DIŞI BENİM SERVİS SAĞLAYICISI DA U.S.A YANİ BİR YANLIŞLIKLAR VAR AMA NEREDE İSİM HAKKI BORCU 15 TL İÇİN BİLE BU DA AYRI YER ANINDA KESİYORLAR SİZ 30 AYLARDAN BAHSEDİYORSUNUZ YANİ AKIL ALICAK GİBİ ŞEYLER DEĞİL ÜSTÜNE ÜSTLÜK DE ZEVK ALIR GİBİ DALGA DA GEÇİLİYOR ÇOK YANLIŞ İŞLER BUNLAR

VE BENİM DE BİR SİTE SAHİBİ OLDUĞUM İÇİN AYNI KATAGORİDE DE OLDUĞUMUZDAN DOLAYI BU İŞİN ASLINI HAKİKİ OLARAK DELİKANLI GİBİ HİÇ KIVIRMADAN NE OLUP NE BİTİĞİNİN AÇIKLANMASI ŞARTTIR BUNU BİNLERCE ÜYE BEKLİYOR BİZLER DE BEKLİYORUZ ÇYLE ALAYCI ŞEKİL BİR KISA YAZI YAZARAKTAN KENERA ÇEKİLMEK OLMAZ BUNUN ASLINI DERHAL DOĞRU BİR ŞEKİLDE AÇIKLAYIN BU YAZIMI DA YAYINLAMAZSSANIZ BAŞKA ALANLARDA BU YAZININ AYNISINI YAYINLIYACAĞIM TÜRK MİLLETİNİN ELİ NERELERE KADAR UZANIYORMUŞ HEP BERABER GÖRÜCEZ..

SAYGILARIMLAN..........OSMAN NACİ KANAT........NACİBABA..............ONK.
TEL>02865669160..........CEP>O536 565 80 55....GELİBOLU/ÇANAKKALE

Adsız dedi ki...

Yorumu yapan arkadaşım hatta kardeşim diyorum.Harika cevap vermişsin.Brawo keşke herkes senin gibi duyarlı olsa.Ama özellikle şunuda çok güzel tespit etmişsin.Kimse böylelerini kaale almaz.Teşekkürler

Adsız dedi ki...

işaretle ilgili tüm sorulara cevap veririm ermeni asıllı aarkeoloğum burda yazan işaretle ilgili yazıların hiç bi şekilde doğruluk payı yoktur msnem gokan_baysal

devran851 dedi ki...

gokay baysal msn adresini kaydettim ve size bu konu ile alakalı bir mail gönderiyorum yardımcı olursanız memnun olurum. devran851

Adsız dedi ki...

benim bi sorum olacaktı acaba bir taşta artı işaretinin anlamı ne olobilir cevaplarınızı bekliyorum siyah-beyaz_90@

Adsız dedi ki...

mrhb ustalarım ben elazığdan köyümüz ermeni köyü her yerde izleri var yüz yıllarca yasamış o insanları yok sayamayız ustalardan yardım bekliyorum koca kayada 5 ton var daire içinde artı yada hac deniyor hacın ön ucu daireden 3 cm dışarıya uzamış ucu ok ama okun ucları yarım daire şeklinde geriye bakıyır oval gibi ok yönünde 50 mt ilerisinde daha büyük bi kayada aynı daire içindeki oklardan dört tane daha küçüklü büyüklü bu kayanın ilerisinde 100 mt uzağında yerle düz bi tas yerde uzanıp gidiyor sankı cok uzun ve üzereinde iki ayrı ayrı araları 15 mt çukurlar 8 yada onar tane bi yumurtanı içinde duracağı kadar bazıları birazdaha büyük bunlar bi tepe yamacına dogru hemen önündeler bu işaretlerin kuzeyine doğru bi tepe üstünde araları 50 mt iki taş ve oyuklar var bir karış genişlikte ve ufaklı 4er beser bu tepenin karşısında batı istikametinde mesafe 100 mt yerle düz bi tas ve üzerinde bir karştan büyük bi oyuk ve etrafınta ondan fazla oyukvar küçükler ve birbirlerine yol verilmiş ve hepside büyük oyuga dogru ve birbirlerine ve bazılarının yolu yarım kalmış anlamını bilen ustalarımdan yardım rica ediyorum

Adsız dedi ki...

ESKİ MEDENİYETLERİN YAPTIĞI İŞARETLERİN TÜMÜ BİR AMAÇ İÇİN YAPILMIŞTIR HER BİRİNİN
DEĞİŞİK ANLAM İFADELERİ VARDIR.VE ÖZELLİKLE ŞU NOTUMUDA DÜŞMEK İSTİYORUM
YUKARIDAKİ MESAJIN BİRİNDEDENİLMİŞKİ.
....BEN ERMENİ ASILLI BİR ARKOLOĞUM........
BENDE DİYORUM O ERMENİ ASILLIYA
HİÇ BİR YUNAN VE HİÇ BİR ERMENİ
TÜRK TOPRAKLARINDA SAKLADIKLARI PARALARINI VY MADDİYATLARINI KESİNLİKLE TÜRKLERE YEDİRMEZLER.BİR ERMENİ ALABİLECEĞİ BİR YERDEKİ PARASINI HİÇ BİR ŞEKİLDE TÜRKTEN YARDIM İSTEMEZ
NERDE ALAMAYACAĞI PARASI VARSA TÜRKTEN YARDIM İSTER
ONUN İÇİNDİRKİ .YOK BEN ERMENİ ASILLIYIM. SİZLERE YARDIM EDECEĞİM.. BIRAK ARKADAŞIM BU ERMENİ AYAKLARINI. BEN BU İŞE YILLARIMI VERMİŞİM.BİZİM GİBİLERE YUTTURMA BARİ BU YALANINI

Adsız dedi ki...

ben çorum /alacadan yazıyorum bıze sponsor olcak bırılerını arıyoruz bızım yeterlı olacak ne aracımız ne gerecımız var faklat cok bıldiğimiz yerler var bundanda cok emınız yardımcı olcak bırılerını aryoz saygılarımla

Adsız dedi ki...

çorum/alacalı 05425403382

Adsız dedi ki...

ADSIZ SANA TAMAMİYLE KATILIYORUM.ERMENİLER ASLA VE KATTA HİÇBİR TÜRKE VE MÜSLÜMANA DEFİNE YERİ GÖSTERMEZLER.BEN ERMENİ ASILLIYIM DİYENDE YER ÖĞRENİP BİLİNEN İŞARETLERİN VİDEO VEYA RESİM LERİNİ ALIP MALESEF VE MALESEF ERMENİLERE PARA KARŞILIĞI SATIP İŞARETLERİDE İMHA EDİYORLAR.DAHA SONRADA GELİP ERMENİLER ALSIN DİYE.BÖYLE ŞEYLERE LÜTFEN İTİMAT ETMEYİN.İŞARETLERİ İMHA ETMEYİN ETTTİRMEYİN.SAYGILAR

Adsız dedi ki...

Definecilik İle ilgili Tüm Sorularınızı : http:www.definegizemi.com Adresinde Bulabilirsiniz

Dünyanın En Büyük Define ve Arkeoloji Sitesidir Aynı Zamanada

Adsız dedi ki...

Definecilik İle ilgili Tüm Sorularınızı : http://www.definegizemi.com Adresinde Bulabilirsiniz

Dünyanın En Büyük Define ve Arkeoloji Sitesidir Aynı Zamanada

Define dedi ki...

Define için bizce ekip çalışması gerek bunu da ancak define gibi siteler yapabilir. Çünkü epey kişi sorumlu ve anında sorulara cevap veriyorlar...

Adsız dedi ki...

merhaba bende 1985 de beri uğraşiyorum ve defineci diye geçiniyorum ben dahil hiç defineci gormedim çunku gerçrk anamda işaret çozecek bir yiyit yok binlerce siyle konuştum taniştim hiç kimse birşey yapamadi benim yerim var iki kaya mezari uste kayayi kesmiş iki mezar yapmiş ustunde kapak yok biri boş ikincisinde bir kaç kemik hemen yanina uç basamak 8cm ilerisinde uç duz çizgi yilardir kimse çozemedi ben çozerim diyeen varsa yorumunu ve yardimini bekliyorum ben demirr

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bende bi işaretten bahsedecem büyük ana kaya üzerinde kısa ikibin sigara paketine yakın kare oyme ve oymanın iç tabanında + artı işareti var oymanın derinliyi 3 yada 4 cm vardır ve bu kayanın üzerinde yerleşim olmuş duvar çıkmış bu oymanın anlamı nedir

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar ben manisadan bizde bir yer var kral boynunda madalyon ve elinde klıç bu resmin açıklamasını yapaçak arkadaşlara teşekkürler

Adsız dedi ki...

2 tane sorum olacak 1 tepenin yarısında dere agzında kis topraklı bölgede kara taş üzerine konmuş kara taş 2 dere agzında düz alanda karataş ama işaret yok karşısında beyaz kayalık var açıklarsanız sevinirim...

Define işaretleri dedi ki...

Define Define işaretleri ve anlamları Define işaretleri

anil dedi ki...

Selam nasil foto atiliyor

Adsız dedi ki...

Kaya uzerinde ayakkabi isareti ne anlama gelir

Adsız dedi ki...

Orada papaz mezarı vardır ve yanında hediyesi

Yorum Gönder

Küfürlü Argo kelimeler yayınlanmaz

top