Ziyaretci Defteri


Notlarınızı aşağıdaki Yorum Panelini kullanarak iletebilirsiniz.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

size bir işareti danışacaktım şöyle: kayalık düz sayılacak bir yerde daire ortasından düz bir çizgi dırarıya sarkmış çizgiler ve çizginin üst bölgesinde yelkenli gemi gibi üçgen olan ucu dışarıyı göstercek biçimde sol ve sag tarafta bulunmakta bunların ne anlama gelebilecegini söyleyebilirmisiniz cevabınızı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Ben 6 aydır sembolleri inceliyorum benim kaldığım ermeni daha büyük bir gibi var ama tam yerini bilmediğim icin bulamıyorum bu bakir çubuk yapımıyla ilgili bilgisi olan beni ararsa memnun olurum .no 05375278246

Adsız dedi ki...

bu aletlerden daha gerçekçi ve inandırıcı teknik olarak daha pratik bir alet yaptım.Altını ve gümüşü ayıran,derinlik menzili 50 metre olan bir alettir.bu alanda yapılan çalışmalardan daha yararlı ve kesin sonuç vereceğini iddaa ediyorum.bana ulaşmak isteyenler 0535 272 3858 no lu telefondan irtibata geçebilirler.

Adsız dedi ki...

ben yemin olsun yarım ğüneş yani kıraliçe mezarı anlamına gelen taşı buldumulaşmak isteyen varsa tek_1969@hotmail com

Adsız dedi ki...

tek_1969@hotmail.com da degilim artık 05333028832

Adsız dedi ki...

benim cubuk tel calışıyodu ama durduğu yerde calıymamaya başladı neden olabilir ? bilen varsa cevap yazsın ,,

Adsız dedi ki...

üstatla kabartma kurt çok güzel foto yok yardımlarınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

üsdadlar lütfen yardım kabartma kurt ve kaplumba birde yine kabartma yılan lütfen yardım

Adsız dedi ki...

Admin oncelikle tskler boyle bir site yaptiginiz icin ben sizden bir kaya uzerinde yanyana kabartma yuvarlak ve her birinin alti cizili bir isaretin ne anlama geldigini ogrenmek istiyorumm

Adsız dedi ki...

Admin oncelikle tskler boyle bir site yaptiginiz icin ben sizden bir kaya uzerinde yanyana kabartma yuvarlak ve her birinin alti cizili bir isaretin ne anlama geldigini ogrenmek istiyorumm
dalli025@mynet.com
Cevapi yollarsaniz sevinirim kalay gelsinn

Adsız dedi ki...

bizim orda at nalı var deyiyirmen arkının yanında bide çoban çüpbesivar gölün başında kazan büyüklükte oyuklar var bıçak ucu ve üçken mızrak ucu balık dere içi mevcut samsun nun köyü

Adsız dedi ki...

derenin içi balık üç adet gölün ayahında.aşahıda 150 mtde kazan üçyüz metre yukarda kazan.tekrar iki kazan yanyana gölün başında çopban çüpbesi altında kazan .az ilride at nalı aşahıda duvar kayadan delik var mızrak bıçak ucu var üçken.selalenin yanında yarım haç altında kazan var çok karışık işaret ben anlamam ama ilgilenen varsa araştırırım samsunun bi ilçe köyü çolak deyirmeni

volvit67 dedi ki...

selamlar ben bu işaretler ve çözümü hk.kitap almak istiyorum fakat iletişim adresine raslamadım bana yardım edecek biri var ise bu telefonuma birçağrı yapmasını rica ediyorum 0539 939 88 29 mustafa yalçın .teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Alan Tarama, Altın Arama Çubukları,
Pahalı Dedektörlere Para Harcamayın,
Amerikan Patentli Çubukları Deneyin..
http://www.TeknoDedektor.com

Adsız dedi ki...

ben at ayağı izi buldum ermen değirmenin yanında at kaynın üzerine basmış ayagının izi çıkmış çıplak yakla nal yok çıplak yakla yardımcı olurmusunuz

anil dedi ki...

Mrb arkadslar bizim koyde bir ermeni evi var en az 100 yillik pencere duvarlari cok kalin ve evin yuksekligi en az 4 m burada duvar icine oyulmus dolap var evin onunde dut agaci vardi altindaj vazo cikardilar yorum yapin lutfen

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

BUYUK USTAT dıyorkı boyle seylere ıtımat etmeyın bunlar hepsı palavradan malını satmaktan ıbaret kardeslerım su altın petrol gıbı seyler oyle her ınsanın bulabılecegı seyler degıl ben bu ıse yıllarımı verdım daha ıkı cubukla bır santım su bulan adam gormedım herseyın bır ılmı var bu yetenek YUCE ALLAHın bazı kullarına ıkramıdır her ınsanda olacak ıs degıl benım buldugum metresını santımı santımıne bıldıgım ıstedıgnız zaman kanıtlayabıldgım olan sey sadece cıkar para ugruna her turlu yalan yanlıs bılgıye doldurulmus seylerdır asıl olan baska bır yontemdır o sır ılım her ınsanda olmaz kaldıkı aynı kan bagı olan ınsanlarda bıle suyu bulmak farklı bır ılım becerı tecrube madenı bulmak farklı bır tecrube cubuk herseye kalkar demıyorum farklı mınerallerede kalkar tecrubeyle sabıttır maden ısıne gelınce o kadar hasastırkı bırakın kıloyu 1 grama dahı tepkı verır onceden cıkarılmıs yerdekı kalan oksıtede benden sıze tavsıye hıc bosuna ugrasmayın onun ılmı YUCE ALLAH ın bazı kullarına verdıgı bır yetenektır h dedektorler dıyeceksen ben bu gune kadar 1 metreden daha assagı ınen dedektor gormedım cıkara bıldıgnız ya at nalı yada teneke yada gazoz kapagıdır bos hayyalere kapılıp paralarınızı bılmedıgınız seylere kaptırmayın

Adsız dedi ki...

BUYK USTAT dıyorkı su bulurken pıyasada satılan cubuklar hıc bır ıse yaramaz ılım farklıdır aslına mesela SU BULACAKSINIZ bakın cubugun nelere tepkı verdıgını sayayım 1 SUYA 2 bosluga 3 goz tası mıneralıne 4 mavı kıl tabakasına 5 magaralara 6 tabandakı bırıkıntı olan su tabakasına 7 karınca yuvalarına sı ısın sadece su olan tarafı bu nasıl ayrım yapacagınızı bıle bılmıyorsunuz kaldıkı mertesıne sıdetıne neyın ne olduguna bakacaksınız bu saydıklarım sadece SU ICIN GECERLI YA ALTIN MADENI ICN SAYARSAM tepkı verdıklerını sayayım 1 ALTINA 2INSAN KEMIK PARCALARINA 3 1 MILIMETREDE OLSA ALTIN MINERALINE 4 OKSITE 5 KUPUN ICINDE ZAMANLA KALAN ALTIN TOZ MINERALINE hadı bakalım ısın ıcınden cıkın bunlar tecrubeyle sabıttır ustelık YUCE ALLAH sana o ılmı verecek ben bunları yazmamdakı amac sızın gıbı guzel garıbım ınsanları boyle bos seylerle kandırmasınlar dıye ALLAH a emanet olun

Definemerkezi dedi ki...

Define Dedektörleri Fiyatları hakkında tüm merak ettiklerinizi burada bulabilirsiniz.

Yorum Gönder

Küfürlü Argo kelimeler yayınlanmaz

top