Domuz işareti anlamı definecilikte

Definecilikte en çok önem verilen işaretlerden biri domuz ve yavrularıdır. Ayrıca dinsel tema olarakta kullanılmıştır. Domuz doğurganlığı ile bilinmektedir. Bereketi de simgeler. Beyaz domuzun gümüşü simgelediği söylenegelen rivayetlerdendir.
1-Domuzun yavrular resmedilmişse ve yavrular ana domuzun etrafında dağınık olarak duruyor iseler büyük domuzun baktığı yönde 30 adım sayılmalıdır. Define genellikle mirastır. Ya aile reisinin yada bir yöneticinin altınlarıdır.
2-Domuz önde yavrular peş peşe sıralı ise tümünün baktığı yöne doğru araştırma yoğunlaşmalı.
3-Yavrulardan bir tanesi diğerlerinden farklı olarak arkaya bakıyorsa gömü sürünün gittiği istikametin tersi istikametinde her yavru için bir veya on adım mesafede olup, genelde kayanın altına denk düşmektedir. Mesela dört yavru varsa gömü ya dört adım ileride yada kırk adım ileride olup, derin mesafededir. Bazen bu figür geriye doğru 30 metre mesafede kayanın altında şeklinde de ifade edilir.
4-Roma iktidarı döneminde ölümsüzlük ile bütünleştirilmiş olup, kanatlı olarak görülebilmektedir.
5-Domuz gömüsü zor ve derindedir. Bir bakıma tavuk ve civcivler konusu ile benzerlik gösterir.

3 yorum:

Define işaretleri dedi ki...

Define Define işaretleri ve anlamları Define işaretleri

Adsız dedi ki...

Domuz ayagi tavuk ayagi ve hac isareti var kayanin ustunde iki tane bos mezar bulduk ama hazine ucuncu mezarda diyorlar nasil bulacaz bi yardim edebilen varmi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kayanın üstünü domuz şeklinde yapmışlar kafası sırtı arkası cinsel organı falan net belli çözümü nasıl olmalı yardım edebilecek olan var mı

Yorum Gönder

Küfürlü Argo kelimeler yayınlanmaz

top